Dni do kolejnej operacji upływały mi bardzo szybko,starałam sie nie myslec o tym co bedzie ,żyłam chwila ,tu i teraz
W wyznaczonym dniu stawiłam sie rano w Szpitalu Onkologicznym,rutynowe badanie EKG i na oddział,ta sama sala ,to samo łózko tak jakby czekało na mnie :-)
Rozmowa z anestezjologiem i decyzja o znieczuleniu ogólnym oraz w kręgosłup.
o godz 16 tej spożyłam ostatni posiłek do 24 mogłam pic wode zeby nie miec sensacji zołądkowych po operacji.
Na nastepny dzień obudziłam sie rano ,nie myslałam co bedzie,chciałam to mieć za sobą ,widziałam ze ide jako pierwsza.Mężowi powiedziałam ze tak ok 11 godz zacznie sie zabieg zeby go nie stresowac ,a jak przyjechał było juz po wszystkim.
Klatkę piersiową miałam owinietą bandażem elastycznym,niestety prawej piersi nie było.Prawie cały dzień przespałam.Następnego dnia rano powolutku wstałąm zeby wziąźć poranna toaletę, fizycznie czułam się zdecydowanie lepiej jak po pierwszej operacji.

Kilkakrotnie w ciagu dnia miałam wizyty pacjentek po chemioterapii z pytaniem co robię ze tak szybko mi włosy odrastają ?Polecałam odżywke do włosow  Wax zakupiona w aptece 2 razy w tyg po umyciu głowy wcierałam odżywkę i zostawialam na godzinę nastepnie spłukiwałam,nie nosiłam peruki a chustke zakladałam jedynie na wyjscie .
 W szpitalu przebywałam 4 dni wycinek z usunietej piersi znow poszedł do badania po 2 tyg miałam zgłosic sie po wynik i decyzje o dalszym leczeniu.Przez pierwsze kilka dni zglaszałam sie w poradni onkologicznej na ściągniecie chłonki nie było jej dużo.
W wyznaczonym terminie pojechałam odebrac wynik badania histopatologicznego ,zalecenie lekarza leczenie hormonalne Tamoxifen 1 raz dziennie.
Od 5 miesiecy regularnie zażywam Tamoxifen,moje skutki uboczne to zatrzymanie wody w organizmie ,bole kosci stawów musze codziennie zażywac przeciwbólowe ,ostatnia miesiaczke mialam w styczniu 2014 przez kilka miesiacy nie miesiaczkowalam natomiast zaczeła sie u mnie wczesna menopauza zimne poty uderzenia goraca ,przez 3 miesiace codziennie w nocy budziłam sie zlana potem.W czerwcu miałam pierwsze krwawienie myslałam ze to skutek uboczny hormonoterapii ale po badaniu ginekologicznym lekarz stwierdzil ze wróciła miesiaczka.Zaczełam chodzic na zumbe rewelacyjnie sie czuję po godzinie tańców trochę pobolewa mnie prawa ręka po usunieciu węzłów chłonnych nie jest w pełni sprawna.Czytałam o jednej z trenerek zumby która równiez jest po masektomii opracowała układ tylko dla kobiet po usunieciu piersi


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe