Pażdziernik- miesiąc walki z rakiem piersi

W pedzie życia dnia codziennego nie zastanawiamy sie nad tym ze to akurat u mnie dzis jutro pojutrze moze rozwinąc sie pasażer na gapę .... RAK...wcześnie wykryty szanasa na całkowite wyzdrowienie dlatego profilaktyka badania, łatwo sie mówi bo u nas w kraju niestety profilaktyka jest daleko daleko w tyle za krajami zachodnimi.Najważniejsza jest zmiana sama w sobie Choroba to znak ze trzeba natychmiast dokonac zmian .Zmiana trybu zycia ,nawyków żywieniowych- nie dzieje sie to od razu Małymi małymi kroczkami Wszystko zaczyna sie w głowie .Ja do operacji usuniecia macicy świadomie sie przygotowywałam ,wiedziałam ze mnie to czeka i jest nieuniknione .W ubiegłym roku na badaniu ginekologicznym mój ginekolog powiedział zebym zastanowiła sie nad usunieciem .Zakiełkowało to w mojej głowie .Zrobiłam badania genetyczne i w zaleceniach jest rozważenie usuniecia macicy w okresie okołomenopauzalnym czyli ok 50 roku zycia .Ja ze wzgledu na lek na raka piersi Tamoxifen mam od ponad dwóch lat zanik miesiaczkowania i objawy typowe dla menopauzy uderzenia goraca ,osłabienie ,zmiany nastroju ,przybieranie na wadze .W tym roku w czerwcu podjełam decyzje ze decyduje sie na operacje powiedziałam o tym mojemu ginekologowi.Poinformował mnie ze na kolejnej wizycie u onkolog mam jej powiedziec o mojej decyzji ,W lipcu byłam w sanatorium gdzie zbierała siły bo wiedziałam ze będa mi bardzo potrzebne ,W sierpniu na wizycie u onkolog powiedziałam ze juz podjeta decyzja dotyczaca usunieca macicy ,przeprowadziała jeszcze ze mna rozmowe rozwazała kazde za i przeciw a jak wspomniałam ze babcia moja zmarła na raka macicy to stwierdziała ze nie mamy sie nad czy zastanawiac i tak dostałam skierowanie na operacjie .Udałam sie na oddział ginekologi onkologicznej i tam zostałam zaplanowana na przyjecie i operacje .Opisałam wszystko krok po kroku jak u mnie wygladało podejscie do kolejnej mojej operacji ,była to juz 5 w moim zyciu w tym dwie na pierś ...Pisze o nich we wczesniejszych moich postach Polecam ksiązkę "Pak piersi odbuduj swoje ciało i swoje życie.Jak zachowac zdrowie i kobiecoś po terapi onkologicznej " Jesli Cie tym tekstem zmotywowałam zostaw krótką notatke chętnie słuze pomoca

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe