Witajcie Kochani dość dlugo mnie tu nie bylo, na dzien dzisiejszy antybiotyk(zapalenie gardla) i podejrzenie niedoczynnosci tarczycy lece po wyniki zobaczymy co dalej.Bardzo mi sie przytyło ,czuje sie ospała zmeczona spuchły mi stopy bola mnie kości ,mieśnie
W okresie przedswiatecznym działałam ...odkryłam swoja pasje ozdabialam bombki choinkowe metoda decupage ,zainteresowanie bombkami przeszlo moje oczekiwania ,postanowiłam ze równiez na Wielkanoc bede robic ozdoby swiateczne
w prawdzie bolala mnie reka bo nadal mam zdrętwiala prawa czesc ciala ale radośc z tego co robie uśmieża ból.
Zapraszam na moja stronke:

https://www.facebook.com/pages/Mal-decor/1519085111676598?fref=ts

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe