Sanatorium w Ustroniu

Po 2 latach wyczekiwania w końcu dostałam termin na pobyt w sanatorium Rosomak w Ustroniu,bede wypoczywac rehabilitować się od 26 lipca do 16 sierpnia. Prawie jak wczasy :-) Jest to mój drugi wyjazd do sanatorium także juz nie nowicjuszka zabieram ze soba kijki do Nordic Walking licze na to ze uda mi sie zrzucic pare centymetrów tu i tam.Ćwiczenia w grupach bardziej mnie mobilizują Od kilkunastu dni pobolewaja mnie jajniki we wtorek mam wizytę u ginekologa prawdopodobnie zdecyduje sie na zabieg usuniącia narzadow rodnych coraz bardziej boje sie przerzutow bo tak naprawde nie ma sie gwarancji jestem juz po RTG klatki piersiowej wynik bedzie na 29 sierpien na kolejnej wizycie u onkolog i 29 sierpien tez usg jamy brzusznej Jak na razie wyniki sa dobre i samopoczucie tez teraz jak troche chłodniej to i tez che sie zrobić to czy tamto mam troche zaniedbane prace decupage ,szycie itp w upały to nic sie nie chce robic do tego jeszcze uderzenia gorąca no masakra szukam wtedy różnych sposobów na ochłodę np można na karniszu lub drzwiach powiesić wilgotne prześcieradło na kaloryfer kłade wilgotne ręczniki takie moje domowe sposoby.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe