Cudowne wakacje

Cudowny wakacje Jeszcze kilka miesięcy temu nawet nie marzyłam o wakacjach choć będąc już 5 rok na rencie można by rzec że cały czas mam wakacje Decyzja orzecznika w spr renty zostałam skierowana do są sanatorium w Iwoniczu Zdrój Rehabilitacja ,ćwiczenia ,zajęcia w basenie (w pieknych strojach kąpielowych firmy Lorin) to czas intensywny mobilizacja do systematyczności co w moim przypadku jest bardzo wskazane. Polecam ośrodek SANVIT,świetna bazą rehabilitacyjna,profesjonalni terapeuci Jedzenie smaczne,domowe. Dla mnie poprawa w funkcjonowaniu prawej ręki obrzęk zmniejszył się bo przecież taki też był cel rehabilitacji. Po powrocie z sanatorium tydzień odpoczynku w domu i kolejny wyjazd, tym razem wczasy z moja młodsza córką. Pierwszy raz wyjeżdżałam na wczasy z biurem podróży. Wybrałyśmy Kretę. Tydzień na tej przepięknej wyspie zapisał się w mej pamięci jak bajkowy film. Nie korzystałam intensywnie z kąpieli słonecznych z obawy przed poparzeniem a i tak moja skóra nabrała brązowawego koloru. To był cudowny czas ,wypoczęłam ,nabrałam energii i sił. Za kilka tygodni minie 6lat od diagnozy Rak. Z perspektywy minionego czasu mogę powiedzieć że to dobry czas. Korzystam z każdego nowego dnia jaki danego jest mi przeżyć Nie zawsze jest cudownie ,czasami mój organizm buntuje się i skutki uboczne leczenia dają znać o sobie ale mimo wszystko dziękuję Bogu za dar życia. Dziękuje,przyjmuje z wdzięcznością to moje główne słowa i czyny. Budząc się rano mogę słuchać cudowny śpiew ptaków,mogę poruszać rękami, nogami Mogę patrzeć na piękno tego świata. Przewartościowałam swoje życie Staram się odrzucać to co mi nie służy Przyjmuje to co mi daje każdy dzień i zauważyłam nawet że tak jakbym miała niewidzialna ochronę. Spełniam swoje marzenia takie codzienne przyziemne. Spotykam się z ludźmi z różnych środowisk, chętnie służę radami z własnego doświadczenia. Nauczyłam się też słuchać. Organizacja w jakiej jestem od 3 lat to społeczność ludzi wśród których mogę rozwijać swoją markę osobistą Duolife to nie tylko cudowne suplementy którymi mogę się wspomagać niwelując skutki uboczne leczenia. To właśnie rozwój osobisty daje mi też ta moc która rozwijam w sobie każdego dnia. Mam mnóstwo planów które codziennie małymi kroczkami realizuje. Jedno co muszę w sobie wzmacniać to systematyczność Postaram się częściej robić wpisy i rozwijać swojego bloga.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe