Dwa miesiące przed diagnozą skończyłam 40 lat ...miałam plany, marzenia i nagle wszystko runęło.

Podczas kąpieli wymacałam guzek w prawej piersi, wizyta u lekarza pierwszego kontaktu, następnie chorób piesi, badania USG, mammografia oraz biopsja i diagnoza: Rak piersi.
Jestem po chemioterapii, usunięciu węzłów chłonnych, mastektomi oraz usunięciu  narzadów kobiecych.
Nadal leczenie hormonalne.
Do tego czasu moje życie było bardzo intensywne i wtedy zrozumiałam, że ....Nie jestem niezniszczalna.
Jestem przykładem na to, że Rak paradoksalnie okazał się dla mnie nauczycielem szczęścia, wcale nie oznaczając przy tym "wyroku".
Kluczem do walki z chorobą jest prowokowanie sytuacji w których odczuwamy szczęście.
Zaczęłam odkrywać w sobie różne talenty i pasje. W głowie rodziły sie coraz to nowsze pomysły.
Mój apel do kobiet ...popatrzcie przez pryzmat Waszej rodziny i i najbliższych każdy Wasz ból i cierpienie odbija sie na nich.
Zadbajcie o siebie, pokochajcie swoje ciało. 
Zdrowy tryb życia, profilaktyka naprawdę daje większe rokowania w walce z każdą nawet śmiertelną chorobą.
Kocham ludzi, uwielbiam ich inspirować, jestem komunikatywna, zdeterminowana w dążeniu do celu.
Dzięki chorobie celebruję każdy dzień, zaczynając od wdzięczności że mogę się obudzić, otworzyć oczy, poruszać rękami i nogami i być gotową na  dzień pełen nowych wyzwań i pomocy dla drugiego człowieka.
Nie znamy dnia ani godziny w których możemy zostać zaskoczeni wiadomością o chorobie.
Zamiast narażac siebie i swoich bliskich na prawdziwe piekło reagujmy zanim staniemy u jego bram.
Uczmy sie walczyć o szczęście zanim poczujemy że możemy je stracić.

W 2020 wzięłam udział w ogólnopolskiej kampanii fotograficznej PomacajSie promującą profilaktykę raka.


# PomacajSie to foto - kampania prowadzona od lipca  2019.

To do tej pory ponad 80 sesji zdjęciowych
cudownych kobiet, doświadczonych rakiem piersi, które podzieliły się z swoją historią.

Jaki jest cel kampanii ??

-Żeby kobiety zaczęły się regularnie badać.

-Żeby nie bały się badać. -Żeby oswoić temat „raka".

-Żeby pokazać, że mitem jest powiedzenie ,,rak to

wyrok".

-Żeby kobiety w ciąży zaczęły się badać. -Żeby obalić kolejny mit, że karmienie piersią chroni

przed rakiem piersi.

-Żeby dać siłę i nadzieję wszystkim, którzy chorują. - Żeby pokazać, że mastektomia to nie koniec

kobiecości.

-Żeby zwrócić uwagę na kwestię rekonstrukcji piersi.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe