Podopieczna fundacji Avalon nr 4320

 Zwracam się z prośbą o pomoc 


Kilka razy w roku mam rehabilitacje na bark i kręgosłup. Niestety jestem zmuszona chodzić prywatnie bo na fundusz czeka się około roku !!! 

Najbliższy termin 3 lipiec 2023!

Od 8 lat jestem podopieczna fundacji Avalon.

Żeby być w bazie podopiecznych musze co roku uaktualniać swoją dokumentacje medyczną.

Jeśli potrzebuję korzystać pomocy fundacji musze pierwsze prosić o wpłaty  i niestety to co u mnie najtrudniejsze to właśnie prośba o pomoc 

Na każda wydana przeze mnie złotówkę która otrzymam z Fundacji  musze mieć rachunki i uczciwie się rozliczyć .

Za każda okazałą pomoc z góry serdecznie dziękuję. 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Suplementacja czyli uzupełnienie

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe