Suplementacja czyli uzupełnienie






To lekarz rodzinny doradził mi żeby wspomóc swój organizm wyczerpany po chemioterapii,po lekach ...naturalna suplementacją.

Dzieki suplementacji DuoLife uregulowałam  gospodarke hormonalną cera delikatna (mało zmarszczek ) brak uderzen gorąca,świetne samopoczucie.!

Suplementy DuoLife są w 100%naturalne bez konserwantów i sztucznych  wypełniaczy  (nie mylić z suplementami syntetycznymi którymi mamy rynek zawalony i niestety nie są skuteczne a wręcz nawet szkodliwe dla zdrowia ).


Duolife - Polski producent  i możesz zakupić produkty 40% taniej z marży jak w aptece czy sklepie zielarskim ja tak mam ☺️

Polecam z czystym sumieniem sa to produkty z najwyzszej światowej półki o niesamowitych właściwosciach regenerujacych komórki i pobudzajace je do działania w walce z chorobami ...


 Ktoś powie ... mamy warzywa i owoce ..no tak tylko nie są to te same warzywa i owoce co 20lat temu.

Teraz żywność jest produkowana a nie uprawiana chyba że masz swój ogródek, ale to i tak nie do końca bo musisz nasionka mieć bio 😉


Wszystko mamy zanieczyszczone i wszechobecna chemia..woda w butelce plastikowej ma całkiem inny smak i wartości odżywcze jak ta w szklanej.


A po co właściwie suplementy?

Suplementare czyli uzupełniać to co organizmowi brakuje .

Temat rzeka 😊


Jeśli Cię to interesuje ,chcesz pogłębiać swoją świadomość to ja jestem do dyspozycji


<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js?client=ca-pub-4424453581427884"

     crossorigin="anonymous"></script>

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kolagen kontra Rak!!

Graviola owoc który może zniszczyć komórki rakowe